Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací
Souhlasím
Nemáte zapnutý javascript nebo ho Váš prohlížeč nepodporuje.
Bez zapnutého javascriptu tyto stránky nebudou korektně fungovat.
Prosím zapněte si javascript nebo aktualizujte svůj prohlížeč.

www.ARNO.cz - Vaše internetová prodejna obuvi a bot

Složky obuvi:


Asistent:

Zeptejte se cokoliv Vás zajímá:
on_line_asistent.gif, 7 kB Váš dotaz:
Váš e-mail nebo telefon_m_b.gif, 0 kB:
asistent
Opište řadu čísel, pak klikněte
na odeslat
577 915 036
   

Newsletter:


novinky a akce na Váš e-mail



Vyhledávání:


Vaše jistoty:

1. nad 1500,- Kč neplatíte poštovné
2. zboží odešleme ještě dnes
3. garance vrácení zboží

Nápověda



Doručení a poštovné:

Všechny nabízené modely jsou skladem. V závislosti na čase obdržení objednávky se nemusí podařit odeslat objednané zboží tentýž den. Proto pokud na obuv spěcháte a chystáte se vybrat některou z expresních služeb, můžete se s nám spojit telefonicky a informovat nás o akutnosti objednávky. Potom bychom společně našli řešení jak Vám vyhovět.

Zboží nyní dodáváme mimo Českou Republiku také na Slovensko!

Možnosti doručovacích služeb budete volit při dokončování objednávky. Zde je naše nabídka:

1) Česká pošta - Balík do ruky – dobírka = 140,- Kč
dodací doba cca 1-2 dny
v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP BR dobírka)
Jedná se o expresní službu České Pošty, která garantuje dodání do druhého dne od odeslání. Pokud Vás nezastihnou na dodací adrese potom je balíček uložen na poště k vyzvednutí po dobu jednoho týdne.

2) Geis Parcel CZ - dobírka = 140,- Kč
dodací doba cca 1-2 dny

v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP BR dobírka)
Jedná se o expresní dodávkovou službu společnosti PPL partnera celosvětové společnosti DHL, která garantuje dodání do druhého dne od odeslání. Řidič obvykle telefonuje zákazníkovi na mobil (je-li uveden) a snaží se dohodnout čas předání balíčku. Pokud Vás nezastihnou na dodací adrese potom je balíček uložen v depu (seznam dep najdete na www.ppl.cz). Druhý den se snaží řidič opět kontaktovat mobilem a znovu dohodnout čas předání, nepodaří-li se doručit ani podruhé, potom se již s depem musí zákazník dohodnout individuálně.

Nyní máte možnost rovněž při předání u řidiče platit také platební kartou.

3) Uloženka.cz - dobírka = 90,- Kč
dodací doba cca 1-2 dny
v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro doručení Uloženka.cz)
Po přijetí objednávky je zboží zabaleno a balíček je převezen na sběrné místo Uloženka.cz. Druhý den je zásilka ve zvoleném místě, o dodání na výdejní místo jste informováni sms nebo mailem. Na výdejním místě máte možnost platit hotově nebo kartou.

4) Platba předem na účet – Česká pošta – Balík do ruky = 140,- Kč
dodací doba cca 3-6 dnů
v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP balík)
Po přijetí objednávky Vám odešleme platební údaje a po přijetí částky na náš účet (jako potvrzení akceptujeme i mailem zaslané potvrzení o platbě vydané bankou), potom zasíláme obuv.

5) Platba předem na účet – Geis Parcel CZ – balík = 110,- Kč
dodací doba cca 1-2 dny

v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro PPL balík)
Pro včasné doručení je nutné zaslat nám potvrzení o platbě z banky (zadává se při platbě - avízo). Tato volba je rovněž expresní kurýrní služba společnosti PPL partnera celosvětové společnosti DHL, která garantuje dodání do druhého dne od odeslání. Řidič obvykle telefonuje zákazníkovi na mobil (je-li uveden) a snaží se dohodnout čas předání balíčku. Pokud Vás nezastihnou na dodací adrese potom je balíček uložen v depu (seznam dep najdete na www.ppl.cz). Druhý den se snaží řidič opět kontaktovat mobilem a znovu dohodnout čas předání, nepodaří-li se doručit ani podruhé, potom se již s depem musí zákazník dohodnout individuálně.

6) Platba předem na účet – Česká pošta – Doporučený balíček = 110,- Kč
dodací doba cca 3-6 dnů
v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP balík)
Po přijetí objednávky Vám odešleme platební údaje a po přijetí částky na náš účet (jako potvrzení akceptujeme i mailem zaslané potvrzení o platbě vydané bankou), potom zasíláme obuv Českou poštou.

7) Osobní odběr
V podnikové prodejně ARNO v Kostelci na okraji Zlína směr Zoo Lešná (od nás vzdálená 2 km).




8) SLOVENSKO UPS – dobírka = 150,- Kč
dodací doba cca 2-3 dny
V ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP dobírka)
Balíček je vychystán v den obdržení objednávky a odeslán poštou. Po doručení na Vaši poštu by Vám měl poštovní doručovatel balíček doručit, nebo dát do schránky oznámení o uložení zásilky na Vaši poštu.

9) SLOVENSKO UPS – platba na účet předem = 120,- Kč
dodací doba cca 2-3 dny
v ceně je započítáno poštovné a balné
při objednávce nad 1500,- Kč máte poštovné zdarma (platí pro ČP balík)
Po přijetí objednávky Vám odešleme platební údaje. Jamile obdržíme částku na náš Slovenský účet 2300384842 / 2010 (jako potvrzení akceptujeme i mailem zaslané potvrzení o platbě vydané bankou), potom zasíláme obuv.

FAQ - Často kladené dotazy:

1. Co když mi obuv po obdržení nesedí? Je možné vyměnit, nebo vrátit?

Ano, Vámi vybranou obuv, pokud Vám po doručení nesedí, je možné do 14 dnů zaslat zpět a vyměnit za požadovanou velikost (pokud je skladem), nebo si vybrat jiný model, rovněž máte právo zboží vrátit podle občanského zákoníku (ust. § 53 odst. 4 písm. g/ a § 53 odst. 7 občanského zákoníku). Vracíte-li celou zásilku a bylo Vám naúčtováno poštovné, potom vracíme peníze včetně poštovného, které jste nám uhradili. Pokud vracíte pouze část zásilky a bylo Vám poštovné zaúčtováno, pak poštovné není vraceno, neboť je to jakoby jste si objednali pouze zboží, které si ponecháváte. Proto je výhodnější objednat si zboží v hodnotě vyšší než je limit pro získání poštovného zdarma. Peníze zpět vracíme na účet (pokud máte k dispozici sdělte nám jej prosím), pokud účet nemůžete využít prosím napište nám to a my Vám peníze zašleme složenkou přes Českou poštu. O jakémkoliv požadavku či dotazu nás prosím informujte současně e-mailem na adresu: arno@arno.cz


2. Jakým způsobem se dá nejlépe předejít chybně zvolené velikosti?

Ano, za dlouhou dobu působení na českém trhu jsme vypracovali jednoduchý, ale velmi účinný systém přeměření chodidla u Vás doma a následně potom zde u nás v on-line prodejně. Postup jak na to naleznete v poradně.



3. Co je možné reklamovat?

Reklamovat je možné vadu materiálu případně vadu vzniklou chybnou technologií výroby. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu.


4. Jak je možné obuv reklamovat?

Boty je možné reklamovat zasláním s dokladem o zakoupení do našeho on-line obchodu na adresu:

ARNO obuv
Lázně 490
763 14 Zlín

Pro slovenské zákazníky:

FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
ARNO Zlín ID73
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín

Nezapomeňte zaslat zboží řádně vyčištěné, vysušené a dle zásad obecné hygieny. Do balíčku nám připište jakou vadu reklamujete, dle možností zkuste označit barevnou lepkou a současně pro urychlení nám napište email na naši adresu: arno@arno.cz




5. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Snažíme se v rámci možností reklamace vyřizovat co nejdříve, někdy jsou již během 14 dnů i u Vás zpět, bohužel někdy se reklamace protáhne z důvodu zasílání do výrobního podniku nebo k distributorovi a potom je reklamační lhůta delší. Ze zákona je nutné vyřídit reklamaci do 1 měsíce.


6. Jak dlouhá je reklamační lhůta?

Reklamační lhůta je dlouhá 2 roky od data zakoupení obuvi.


Nakupování on-line v obuvi ARNO:

Nákup v našem internetovém obchodě s obuví ARNO je nejenom cenově výhodný ale i přehledný, rozsáhlý a hlavně rychlý!

Celý web je strukturován tak aby bylo Vaše orientování se v něm uživatelsky co nejpříjemnější.

V původní verzi e-shopu bylo zboží rozděleno do sekcí podle druhu (pánská, dámská, dětská) a dále podle sezónosti a účelu. Toto členění zůstává i nadále. Novinkou oproti původní verzi je však velmi žádaná vyhledávací centrála a konečně možnost přímého obědnání bez nutnosti psaní objednávky e-mailem.


Přihlášení/Registrace:

Z počátku je nejvýhodnějši se v našem obchodě přihlásit svým uživatelským jménem a heslem kliknutím na: Zákazník: Nepřihlášen. Lze to však učinit i dodatečně při potvrzování objednaného zboží. Pokud ještě zaregistrovaní nejste, učiňte tak následovně rovněž kliknutím vpravo nahore na: Zákazník: Nepřihlášen. Zadejte zde všechny potřebné údaje jako jsou jméno dodací adresa, e-mail, telefon a přihlašovací údaje.

Nyní se již můžete bez starosti virtuálně procházet v našem obchodě a prohlížet si konkrétní modely a nakonec objednávat.


Zasílání obuvi do zahraničí (celá EU):

Musíme upozornit všechny zahraniční zájemce mimo Slovensko, že obuv do zahraničí nezasíláme a to z důvodu neúměrně vysokých cen poštovného, které si účtují lokální i tamní pošty. Pokud přecejenom obuv nemůžete nikde sehnat a jste ochotni zaplatit za poštovné, které činí cca 400,- Kč, můžeme se dohodnout a zboží zaslat. V opačném případě dokud nebude některá z kurýrních firem (Česká Pošta, DPD, DHL,...) nabízet levnější řešení přepravy balíčků do zahraničí, nemůžeme sloužit.

Pro zákazníky ze Slovenska máme výbornou zprávu, spolupracujeme s přepravní společností, která nám zajišťuje dopravu na Slovensko za "lidové ceny" proto při objednávkách do 1500,- Kč (60 EUR) stojí poštovné 150,- Kč (cca 5 EUR) a při objednávkách nad 60 EUR máte poštovné zdarma!!! Zboží je k zákazníkovi dopravováno místní Slovenskou poštou. Pokud zvolíte platbu na účet, je to rovněž možné, máme účet u Slovenské banky, takže neplatíte žádné přeshraniční převody. Vratky zboží provádějte na adresu:

FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
ARNO Zlín
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín



Výběr obuvi:

Do katalogu máte tři možnosti vstupu:

První způsob:

Do katalogu můžete vstoupit pomocí sekce "Kategorie" kde si zvolíte zda máte zájem o dámskou, pánskou nebo dětskou obuv, kliknutím na požadovanou záložku. Rozevře se Vám menu, které je v první části rozděleno dle období (celoroční, letní, zimní) a ve druhé části dle účelu užití (domácí, společenská, vycházková, atd.) v pravo od každého záznamu aktuálně vidíte kolik modelů se v každé sekci nachází. Po kliknutí na danou sekci se Vám zobrazí sekce "Obchod" s aktuálním výběrem obuvi dle Vašeho požadavku. Přehledně vidíte všechny modely obuvi, které se v dané sekci nacházejí. Nyní máte dvě možnosti jak se na konkrétní obuv podívat. Můžete kliknout na konkrétní jeden model a tím se dostanete do detailu obuvi, odkud si rovněž můžete obuv objednat. Nebo pokud se Vám líbí modelů víc tak je pro Vás připravena další možnost. Zaškrtejte políčka u jednotlivých modelů kliknutím myši do prázdného oranžově orámovaného okénka a kliknete na tlačítko "Zobrazit" dole na konci stránky. Poté se Vám zobrazí velké náhledy obuvi. Pokud chcete obuv vidět ještě ve většim rozlišení máte možnost kliknout na na konkrétní obrázek obuvi a ten se Vám otevře v novém okně ještě větší. Nyní Vám již nic nebrání jednoduchému nákupu obuvi označením velikosti o kterou máte zájem a kliknutím na "vložit do košíku".


Druhý způsob:

Do katalogu můžete vstoupit pomocí sekce "Vyhledávání" snadným výběrem druhu obuvi (pánská, dámská, dětská), výběrem velikosti popřípadě velikostního rozsahu (zaškrtnutím políčka a vybráním počáteční a konečné hodnoty intervalu velikostí). Případně můžete zadat další parametry (čím více zvolených parametrů, tím menší výběr se Vám zobrazí). Následně klikněte na tlačítko vyhledat a další postup je stejný jako v prvním případě.


Třetí způsob:

Tento způsob se týká sekce "Nejnovější zboží" kde jsou zobrazeny vždy tři naposled vložené modely obuvi u každého druhu. Klikněte na ten model který se Vám líbí a můžete objednávat.


Ukončení nákupu:

Jakmile jste s nakupováním skončili a přejete si uvedenou obuv objednat, klikněte na Pokladna nahoře v menu a potvrďte Vaši objednávku. Zde rovnež můžete Vaši objednávku dále měnit a upravovat.


Váš účet:

V části Váš účet naleznete detajlní výpis všech Vašich objednávek spolu s dalšími informacemi. Tato sekce slouží pro získávání slev z objemu nákupu. Tuto výhodu uvedeme v budoucnu... nemějte však strach, že by jste o ni přišli, výhodu budou zavedeny s ohledem na předchozí objednávky.



Věříme že se Vám nakupování v e-shopu "on-line obuv www.arno.cz" bude líbit a zařadíte se mezi již mnoho spokojených zákazníků.


Věříme že se naše práce setká s Vaší oblibou a budete se k nám vracet stále častěji


Váš tým on-line obuv - ARNO.cz





Zde Vám představujeme partnerské weby a některé zajimavé odkazy, další najdete v sekci partneři :

eShop-katalog.cz | Shoops.cz - online nakupování | Internetové obchody | Strobe.cz | E-shopy, internetové obchody | Firmy.cz | Zboží.cz | Seznam.cz | Google | Internetové obchody | internetové obchody | Katalog-e-shopu.cz | Aoděvy.cz | oblečení, doplňky a batohy | Dámské oblečení | Dámské spodní prádlo | Katalog internetových obchodů | Firemní akce | Šicí stroje LADA | E-shop | Vestavěné skříně | Úklid | Úklid | Pracovní obuv | Hannah | krosová a jízdní kola | horská kola 4EVER | snowboardy | květináče | Značkové oblečení | Sportovní obuv | Boty Nike | Katalóg stránok | Obchody, E-shopy, Inzercia na Directory.sk | Doporučujeme.net | Slovensky vyhladavac BEST.SK | AB-bazar-SEO katalog firem | Český obchoďák | Šicí stroje | Snubní prsteny | Termoprádlo a funkční prádlo | www.mok.cz | Optimalizace webu ARNO obuv-boty - PageRank.cz

Copyright © 2010