Často kladené dotazy
1. Kdy a za jakých podmínek mohu zboží vrátit?
Nepoužité a nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dnů od vyzvednutí zásilky. Během této doby máte čas si zboží vyzkoušet a zjistit, jestli vyhovuje vašim požadavkům. Nesedí nebo nelíbí se vám vybraný kousek? Pošlete nám ho zpět na naši adresu a vyberte si výměnu zdarma za jiné zboží nebo vrácení finanční částky zpět na váš účet.
2. Boty nebo oblečení mi nesedí. Mohu je vyměnit?
Samozřejmě. Pokud vám velikost nevyhovuje, pošlete nám zboží zpět a my vám pošleme novou velikost zdarma na naše náklady. Vaše velikost již není k dispozici? Mrzí nás to, ale většina modelů již nelze doobjednat. Především objednávky obuvi se dělají půl roku dopředu vždy na kontraktech a výstavách. Některé modely, které si necháváme osobně vyrábět ve výrobních podnicích, ale lze doplňovat i když jsou vyprodány. Napište nám nebo zavolejte a vaši objednávku společně vyřešíme.
3. Jak dlouho trvá než dostanu peníze za vrácené zboží?
Peníze odesíláme na bankovní účet obvykle do 3 až 5 dnů od obdržení zásilky.
4. Jak mám zásilku vrátit?
Nepoužité zboží prosím vraťte zpět do krabice nebo sáčku v jakém bylo doručeno. Tento obal je součástí výrobku. Originální obal nesmí být poničený nebo znehodnocený (například polepením lepící páskou). Zboží v originálním obalu zabalte do papíru nebo balící folie. Můžete použít také igelitovou tašku, kterou upevníte lepící páskou. Následně zboží zašlete zpět na naši adresu jako obyčejný balík. V žádném případě ho nezasílejte na dobírku. Tento typ zásilky bohužel nepřevezmeme a vrátí se vám zpět.
5. Na jakou adresu mám zboží zaslat zpět?
Zboží prosím zašlete zpět v originálním obalu na adresu naší provozovny:
ARNO obuv
Lázně 490
Zlín Kostelec
763 14
6. Co znamená „vrácení nepoužitého zboží“?
Obuv si vyzkoušejte doma na koberci nebo dlažbě. Na vyzkoušení máte 14 dnů. Pozor, obuv a oblečení, které jeví známky opotřebení bohužel nemůžeme přijmout k reklamaci. Proto v botách nechoďte venku a z oblečení neodstraňujte cedulky a visačky.
7. Jsem ze Slovenska, mohu si objednat a případně vrátit zboží?
Ano. Zboží si můžete objednat také ze Slovenska. Ceny poštovného najdete v ceníku. Pokud zboží budete potřebovat vrátit nebo vyměnit, zašlete ho na naši českou adresu:
ARNO obuv
Lázně 490
Zlín Kostelec
763 14
Je možné rovněž využít Zásielkovňu/Packeta sběrná místa s kódem: 99072557
Za využití teto služby Vám bude účtován poplatek 2,- € / 50,- Kč
(neplatí se ihned, bude strženo později z vrácené částky)
8. Jak rychle zboží odesíláte?
Veškeré zboží označené „skladem“ odesíláme ještě v den přijetí objednávky. Záleží na zvolené dopravě a čase, kdy máme u konkrétního přepravce svoz. Česká pošta od nás odjíždí v 16:00, GLS kolem 11 hodiny, Zásilkovna mezi 12-14 hodinou. Balíček vám tedy bude doručen do jednoho až dvou pracovních dnů od objednání.
9. Jak mám vybrat správnou velikost bot?
Každý výrobce má jiné číslování velikostí a připravili jsme pro vás také tabulky velikostí. Pokud si nejste jistí svou velikostí, před nákupem si změřte délku chodidla a zašlete nám ji s požadavkem na konkrétní obuv. My požadovaný model přeměříme a doporučíme vám vhodnou velikost.
10. Mohu si objednat velikost obuvi, která již není skladem?
Většina výrobců, které zastupujeme, má každou sezonu novou kolekci obuvi. Málokdy se modely opakují. U některých výrobců však doobjednání možné je a tyto boty pravidelně doplňujeme. Pokud si nejste jistí, napište nám a my konkrétní produkt prověříme.
11. Jak dlouhá je záruční doba a co mohu reklamovat?
Reklamační lhůta na všechny výrobky je 2 roky od data jejich zakoupení. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a technologické vady. Výrobní vada se obvykle projeví v krátké době od zakoupení, obvykle do 6 měsíců. Reklamace se nevztahuje na opotřebení způsobené nevhodným nebo nadměrným užíváním. Zboží nám zašlete zpět řádně vyčištěné, vysušené a dle zásad obecné hygieny. Do balíčku připište jakou vadu reklamujete, dle možností zkuste označit barevnou lepkou a současně pro urychlení reklamace nám napište na e-mail arno@arno.cz.
12. Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Ze zákona má prodejce na vyřízení reklamace lhůtu 1 měsíc. Obvykle bývá reklamace vyřízena dříve, do 2 až 3 týdnů. O stavu reklamace se můžete informovat také na našem e-mailu arno@arno.cz.